Müük / Hooldus: +372 6180099
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)

Teenindus kogu Eestis

Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata.

Asud väljaspool Tallinnat? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga.

Kuidas?

  1. Täida veebivorm ja telli kuller kodu ukse taha.
  2. Paki seade turvaliselt ning märgi üles nimi ja kontaktid.
  3. Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
  4. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
  5. Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad
  6. Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga.
  7. Kullerteenus on tasuline: edasi-tagasi seadme edastamine meile ja tagastamine Sulle kokku 2 x 9,90€.

Teenus toimib vaid Eesti piires.

PS! Mida palume arvestada seadme saatmisel:

  • Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
  • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
  • Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna. Kui seadmel on parool, siis palume ka selle üles märkida. 
  • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
  • Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
  • Palume maha võtta Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus
  • NB! iMaci saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui iMac on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!

Täpsem info saamiseks palun:
Helista +372 6180099 või kirjuta meile hooldus@valgeklaar.ee