Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Tulenevalt eriolukorrast suunatakse registreeritud hooldustööd ajutiselt meie partneri IM Arvutid hoolduskeskusesse. Töö teostatakse täpselt sama Apple kvaliteediga nagu ootad ja seadme saadame Sulle tagasi tasuta kulleriga. Suunamine on automaatne ja ei eelda lisategevusi.

Asud väljaspool Tallinnat? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga ja tasuta. Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata.

Kuidas?

  1. Täida veebivorm ja telli tasuta kuller kodu ukse taha
  2. Paki seade turvaliselt ning märgi üles nimi ja kontaktid.
  3. Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
  4. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
  5. Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad
  6. Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga ja tasuta.

Kõik seadme toimetamiskulud kannab Valge Klaar! Teenus on tasuta vaid Eesti piires.

PS! Mida palume arvestada seadme saatmisel:

  • Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
  • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
  • Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna. Kui seadmel on parool, siis palume ka selle üles märkida. 
  • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
  • Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
  • Palume maha võtta Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus

Täpsem info saamiseks palun:
Helista +372 6180099 või kirjuta meile hooldus@valgeklaar.ee


* Nõutud väljad