Müük / Hooldus: +372 6180099
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)

Tuues seadme hooldusesse

Tuues seadme hooldusesse nõustute hooldustöö vastuvõtu tingimustega:

1. Valge Klaari poolt antud hoolduse tööleht ja/või isikut tõendav dokument on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.
2. Vedeliku-, elektrilise-, niiskus- ja/või mehhaanilise kahjustusega Seadet hooldatakse vaid tasulise tööna, kusjuures nimetatud kahjustuse korral võib:
2.1 hoolduse käigus ilmneda, et Seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.
2.2 hoolduse ajal Seade täielikult rikneda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.
2.3 peale hooldust Seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on Seade kahjustunud.
3. Tulenevalt hooldustööde eripärast ei garanteerita kliendile andmete säilimist.
4. Klaar OÜ ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.
5. Klaar OÜ ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.
6. Klient on kohustatud Seadme ära viima kolme kuu jooksul hetkest, kui Kliendile teatati Seadme hooldustööde lõppemisest. Selle tähtaja ületamisel on Klaar OÜ'l õigus seade realiseerida remondi ja/või laokulude katteks.
7. Vastavalt Apple nõuetele võib Klaar OÜ saata anonüümset diagnostikainformatsiooni hoolduses oleva seadme riistvara kohta Apple'le.
8. Remonditööle ja remonditöös kasutatavatele varuosadele kehtib 90-päevane garantiiaeg.
9. Tuues seadme Klaar OÜ hooldusesse, mõistab klient hoolduse tingimusi ja nõustub nendega.