Müük / Hooldus: +372 6180099
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)

Hoolduse tingimused

Valge Klaar on alates 2014 märts Apple ametlik garantii -ja hoolduspartner. Teostame garantiitöid kõikidele Apple poolt müüdavatele toodetele. Meie hoolduskeskus läbib regulaarselt Apple tingimustele vastavuse kontrolli ning kõik meie tehnikud on tunnustatud Apple sertifikaatidega.

Tuues seadme hooldusesse nõustute hooldustöö vastuvõtu tingimustega:

1. Käesolev tööleht ja/või isikut tõendav dokument on aluseks seadme hooldusest kättesaamiseks.

2. Garantiivälist või füüsilise- / vedelikukahjustusega Seadet hooldatakse vaid tasulise tööna (käsitlustasu 19€ iOS seadmetele ning 29€ Mac seadmetele, rakendub ka remonditöö mitteteostamisel), kusjuures võib hooldustöö käigus:

2.1 Ilmneda, et Seade on kahjustunud sellisel määral, et seda ei ole võimalik hooldada.

2.2 Seadmel esineva kahjustuse ulatus muutuda, mis teeb võimatuks selle endises seisus tagastamise kliendile.

2.3 Seadmel ilmneda uusi rikkeid, sest nimetatud kahjustuste tõttu ei ole võimalik üheselt tuvastada kui ulatuslikult on Seade kahjustunud.

3. Hooldustöö teostamise käigus ei ole garanteeritud kliendi andmete säilimine.

4. Hooldus ei vastuta hoolduse käigus kuluobjektide (aku) normaalsest kulumisest tekkivate probleemide eest.

5. Hooldus ei garanteeri seadmele paigaldatud ümbriste, kaitseklaaside, kilede ja kleebiste säilimise, seadme remonditöö käigus.

6. Klient on kohustatud seadme ära viima ühe kuu jooksul hetkest, mil teda teavitati hooldustöö valmimisest. Alates teisest kuust, hoiustatakse seadet tasuliselt, hinnaga 1€/kalendripäev. Peale kolmandat kuud utiliseeritakse hüljatud seade töö- ja hoiukulude katteks.

7. Vastavalt Apple nõuetele võib hooldus saata anonüümset diagnostikainformatsiooni hoolduses oleva seadme riistvara kohta Apple'le.

8. Hooldustööde kvaliteedi mõõtmiseks võib Apple saata kliendile tagasiside küsitluse tema hiljutise hooldustööga seoses.

9. Remonditööle ja varuosadele (sh. vahetusseadmetele) kehtib 3 kuuline garantiiaeg. Hinnapakkumistes näidatud hinnad on vahetushinnad. Vahetatud/defektsed seadmed ja varuosad tagastatakse peale remondi lõppemist tootjale.

10. Hooldus ei väljasta kliendi andmeid (sh. seadmetes olevaid) kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see on nõutav jõustruktuuride poolt.

11. Seadme hooldusesse registreerimisel on klient kohustatud tutvuma, ning nõustuma hooldustöö tingimustega.

Loe Apple garantiitingimusi