Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata.
Asud väljaspool Tallinnat? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga.
Kuidas?
- Täida veebivorm ja telli kuller kodu ukse taha.
- Paki seade turvaliselt ning märgi üles nimi ja kontaktid.
- Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
- Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
- Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad
- Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga.
- Kullerteenus on tasuline: edasi-tagasi seadme edastamine meile ja tagastamine Sulle kokku 2 x 9,90€.
Teenus toimib vaid Eesti piires.
PS! Mida palume arvestada seadme saatmisel:
- Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
- Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
- Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna. Kui seadmel on parool, siis palume ka selle üles märkida.
- Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
- Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
- Palume maha võtta Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus
NB! iMaci saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui iMac on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!
Täpsem info saamiseks palun:
Helista +372 6180099 või kirjuta meile hooldus@valgeklaar.ee