Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Apple hooldus

1. Mida kindlasti teha enne, kui tood seadme hooldusesse. Palun võta neid nõudeid arvesse.

Enne hooldusesse toimetamist:

  • Tee tagavarakoopia
  • Lülita välja FMI (Find My iPhone)
  • Eemalda seadmelt kaitseklaasid ja katted.

2. Ma ei asu Tallinnas, aga tahaksin seadme hooldusesse saata. Mis ma selleks tegema pean?

Juhul, kui asud väljaspool Tallinnat, aitame lahendada Apple seadmete mured ilma eraldi selleks kohale tulemata. 

Kuidas?


  • Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus (DPD, Omniva).
  • Pakkige seade ja lisage juurde aadressaat.
  • Lisage veakirjeldus paberil kaasa.
  • Teostame diagnostika ja remondipakkumise.
  • Teostame soovitud tööd ja saadame seadme Teile tagasi peale arve tasumist.


Seadme saatmiskulud kannab saatja. Seadme tagastamisel lisandub transpordikulu, vastavalt soovitud tarneviisile. 


Aadressaat: ValgeKlaar, Tartu mnt.50a, Tallinn 10115.




Smartpostiga saates:

Pakiautomaat: Sikupilli Kaubanduskeskus
Telefoni number: 5131630
Kontaktisik: "Valge Klaar hooldus" või "Valge Klaar e-poe tagastus"

Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.


Mida palume arvestada seadme saatmisel:

  • Palume arvestada, et saatmisel kulleri või Smartpostiga pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva.
  • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).
  • Hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.
  • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega.

3. Miks ma pean oma seadme x ajaks hooldusesse jätma, kuni varuosa saabub?

Oleme Apple reeglite kohaselt kohustatud töö teostamise jooksul (st alates varuosa tellimisest kuni selle saabumise ning vahetamiseni) tagama seadme seisukorra muutumatuse, mistõttu peab seade hoolduskeskuses kuni varuosa saabumiseni viibima. Vajadusel saame pakkuda selleks ajaks asendusseadet, selle rent on 20€ iOS seadme puhul ning 40€ Mac’i puhul sõltumata perioodi pikkusest.


4. Olen unustanud Apple ID parooli/kasutajanime. Kuidas ma selle taastada saan?


Selliste küsimuste puhul aitab Teid Apple rahvusvaheline klienditugi. Nende number on 80 000 44 333 ning kõnemenüüst valige neljas ehk ‘’muu’’ kategooria. Kategooria ‘’iPhone'' valikul mängib ta Teile ette vaid lindistatud sõnumi, kus soovitab operaatori poole pöörduda, ‘’muu’’ kategooria puhul ühendab Teid aga klienditeenindajaga, kes Teid aidata saab. NB! Suhtlus teenindajaga käib inglise keeles, kõne suundub Iirimaale. Hinnakiri on operaatoripõhine. Võimalusel otsige ka juba välja ostudokument või muu seadmega seotud dokument.



5. Mu iPadil läks ekraan katki/aku on läbi. Kas seda saab vahetada?

iPadile eraldi varuosi saada ei ole, st kulunud aku või purunenud ekraani puhul saame pakkuda vaid terve seadme vahetust. Hinnapakkumiseks tuleks seade juba hooldusesse toimetada.

6. Mis tähendab ‘’seadmevahetus’'?


iPadi/iPhone puhul toimub remont seadme vahetuse teel, st vana seade saadetakse Apple’sse tagasi ning asemele tuleb uus, samasugune seade (karpi ja aksessuaare kaasa ei tule). Seadmevahetust teostatakse juhul, kui konkreetset varuosa ei ole võimalik eraldi vahetada või seade on sel määral kahjustunud, et selle remont ei ole võimalik. Sellisel juhul vahetatakse välja terve seadmemoodul. Seadmevahetusega remonditud seadet käsitletakse kui varuosa ning seega kehtib sellele ka Apple poolt 90-päevane garantii.


7. Mu pritsmekindel/veekindel seade sai veekahjustuse. Kuidas see võimalik on ning miks seda garantii ei kata?


Sõltumata sellest, et iPhone 7 (8/X) on piiratud aja jooksul veekindel (IP67 standardile vastav ehk 30 minutit kuni 1m sügavusel puhtas vees), ei ole vedelikukahjustus garantiikorras parandatav. See tuleneb osaliselt sellest, et seadmele rakendunud tingimusi ei ole võimalik tagantjärgi kontrollida ja lisaks seatakse IP67 standardid laborikatsete läbi, see tähendab puhta veega. Kui seade satub näiteks merevette (sool) või basseinivette (kloor ja teised kemikaalid), siis ei pruugi vedelikukindlus samadel tingimustel toimida. Samuti võib vedelikukindlus kaduda, kui seade võetakse kaasa sauna.


8. Kuidas lülitada välja Find My iPhone funktsionaalsus, kui mu telefon ei käivitu?

  • Logi sisse oma Apple ID andmetega leheküljele www.icloud.com/find
  • Vali ‘’Find iPhone’’ ning sealt omakorda ülevalt All My Devices menüüst seade, mida soovid kontolt eemaldada
  • Seejärel vali "Remove from Account"

Veendu, et oled õige seadme eemaldanud õige konto küljest, st see, millega ka iPhone’sse sisse logitud olid. Samuti jälgi, et valid ‘’Remove from account’’, mitte ‘’Erase iPhone’’. Kui see ei õnnestu, palun pöördu Apple rahvusvahelise klienditoe poole.


Venekeelne õpetus: https://goo.gl/9TiHS7


1. Mida kindlasti teha enne, kui tood seadme hooldusesse. Palun võta neid nõudeid arvesse.

Enne hooldusesse toimetamist:

  • Tee tagavarakoopia
  • Lülita välja FMI (Find My iPhone)
  • Eemalda seadmelt kaitseklaasid ja katted.

2. Ma ei asu Tallinnas, aga tahaksin seadme hooldusesse saata. Mis ma selleks tegema pean?

Juhul, kui asud väljaspool Tallinnat, aitame lahendada Apple seadmete mured ilma eraldi selleks kohale tulemata. 

Kuidas?


  • Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus (DPD, Omniva).
  • Pakkige seade ja lisage juurde aadressaat.
  • Lisage veakirjeldus paberil kaasa.
  • Teostame diagnostika ja remondipakkumise.
  • Teostame soovitud tööd ja saadame seadme Teile tagasi peale arve tasumist.

  •  

Seadme saatmiskulud kannab saatja. Seadme tagastamisel lisandub transpordikulu, vastavalt soovitud tarneviisile. 


Aadressaat: ValgeKlaar, Tartu mnt.50a, Tallinn 10115.




Smartpostiga saates:

Pakiautomaat: Sikupilli Kaubanduskeskus
Telefoni number: 5131630
Kontaktisik: "Valge Klaar hooldus" või "Valge Klaar e-poe tagastus"

Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.


Mida palume arvestada seadme saatmisel:

  • Palume arvestada, et saatmisel kulleri või Smartpostiga pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva.
  • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).
  • Hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.
  • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega.

3. Miks ma pean oma seadme x ajaks hooldusesse jätma, kuni varuosa saabub?

Oleme Apple reeglite kohaselt kohustatud töö teostamise jooksul (st alates varuosa tellimisest kuni selle saabumise ning vahetamiseni) tagama seadme seisukorra muutumatuse, mistõttu peab seade hoolduskeskuses kuni varuosa saabumiseni viibima. Vajadusel saame pakkuda selleks ajaks asendusseadet, selle rent on 20€ iOS seadme puhul ning 40€ Mac’i puhul sõltumata perioodi pikkusest.



4. Olen unustanud Apple ID parooli/kasutajanime. Kuidas ma selle taastada saan?


Selliste küsimuste puhul aitab Teid Apple rahvusvaheline klienditugi. Nende number on 80 000 44 333 ning kõnemenüüst valige neljas ehk ‘’muu’’ kategooria. Kategooria ‘’iPhone'' valikul mängib ta Teile ette vaid lindistatud sõnumi, kus soovitab operaatori poole pöörduda, ‘’muu’’ kategooria puhul ühendab Teid aga klienditeenindajaga, kes Teid aidata saab. NB! Suhtlus teenindajaga käib inglise keeles, kõne suundub Iirimaale. Hinnakiri on operaatoripõhine. Võimalusel otsige ka juba välja ostudokument või muu seadmega seotud dokument.




5. Mu iPadil läks ekraan katki/aku on läbi. Kas seda saab vahetada?

iPadile eraldi varuosi saada ei ole, st kulunud aku või purunenud ekraani puhul saame pakkuda vaid terve seadme vahetust. Hinnapakkumiseks tuleks seade juba hooldusesse toimetada.


6. Mis tähendab ‘’seadmevahetus’'?


iPadi/iPhone puhul toimub remont seadme vahetuse teel, st vana seade saadetakse Apple’sse tagasi ning asemele tuleb uus, samasugune seade (karpi ja aksessuaare kaasa ei tule).  Seadmevahetust teostatakse juhul, kui konkreetset varuosa ei ole võimalik eraldi vahetada või seade on sel määral kahjustunud, et selle remont ei ole võimalik. Sellisel juhul vahetatakse välja terve seadmemoodul. Seadmevahetusega remonditud seadet käsitletakse kui varuosa ning seega kehtib sellele ka Apple poolt 90-päevane garantii.



7. Mu pritsmekindel/veekindel seade sai veekahjustuse. Kuidas see võimalik on ning miks seda garantii ei kata?


Sõltumata sellest, et iPhone 7 (8/X) on piiratud aja jooksul veekindel (IP67 standardile vastav ehk 30 minutit kuni 1m sügavusel puhtas vees), ei ole vedelikukahjustus garantiikorras parandatav. See tuleneb osaliselt sellest, et seadmele rakendunud tingimusi ei ole võimalik tagantjärgi kontrollida ja lisaks seatakse IP67 standardid laborikatsete läbi, see tähendab puhta veega. Kui seade satub näiteks merevette (sool) või basseinivette (kloor ja teised kemikaalid), siis ei pruugi vedelikukindlus samadel tingimustel toimida. Samuti võib vedelikukindlus kaduda, kui seade võetakse kaasa sauna.


8. Kuidas lülitada välja Find My iPhone funktsionaalsus, kui mu telefon ei käivitu?

  • Logi sisse oma Apple ID andmetega leheküljele www.icloud.com/find
  • Vali ‘’Find iPhone’’ ning sealt omakorda ülevalt All My Devices menüüst seade, mida soovid kontolt eemaldada
  • Seejärel vali "Remove from Account"

Veendu, et oled õige seadme eemaldanud õige konto küljest, st see, millega ka iPhone’sse sisse logitud olid. Samuti jälgi, et valid ‘’Remove from account’’, mitte ‘’Erase iPhone’’. Kui see ei õnnestu, palun pöördu Apple rahvusvahelise klienditoe poole.


Venekeelne õpetus: https://goo.gl/9TiHS7


Minu kahjustunud seade on kindlustatud. Millised sammud pean ette võtma?

  • Registreeri juhtum kindlustuspakkuja juures.
  • Selgita nende abil välja kindlustusakti number.
  • Tee oma andmetest tagavarakoopia ja iPhone puhul lülita välja Find My iPhone funktsionaalsus (Settings > iCoud > Find My iPhone).
  • Too seade Valge Klaari hooldusesse Tartu mnt. 50A. Ei asu Tallinnas?

    Saada seade meile postiga



Täpsema info saamiseks võta ühendust +372 6180099

Minu kahjustunud seade on kindlustatud. Millised sammud pean ette võtma?

  • Registreeri juhtum kindlustuspakkuja juures.
  • Selgita nende abil välja kindlustusakti number.
  • Tee oma andmetest tagavarakoopia ja iPhone puhul lülita välja Find My iPhone funktsionaalsus (Settings > iCoud > Find My iPhone).
  • Too seade Valge Klaari hooldusesse Tartu mnt. 50A. Ei asu Tallinnas?
    Saada seade meile postiga


Täpsema info saamiseks võta ühendust +372 6180099

Eriti kiirete juhtumite lahendamiseks pakume eelisjärjekorra teenust, mille puhul alustame seadmega tegelemist koheselt.

Teenuse hind on 40€ (hind ei sisalda töö- ega varuosi).

Teenuse ajakulule võib lisanduda täiendav ooteaeg, sõltuvalt töö iseloomust.


Tööaja broneerimiseks helista +372 6180099 või too seade salongi Tartu mnt. 50A.



Broneeri hooldusaeg mugavalt veebis.

Vali seade


Kindel ostukoht

Valge Klaar on Apple volitatud
edasimüüja ja garantiipartner

Teame Apple'st palju

Kõik meie töötajad on tunnustatud
Apple sertifikaatidega

Kiire diagnostika

Esmane hinnang remonditööle
järgmise tööpäeva lõpuks

Premium teenindustase

Omame Eestis ainsana Apple
Premium Service järelteeninduse tunnustust.