Müük / Hooldus: +372 6180099
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)

Hooldus

NB! Alates 01.11.2023 on Mustamäe tee 3a hooldus suletud. Hooldus asub ainult Tartu mnt 50a aadressil!

  • Eelisjärjekorra teenus 59€

    Eriti kiirete juhtumite lahendamiseks pakume eelisjärjekorra teenust, mille puhul alustame seadmega tegelemist koheselt.

    Teenuse hind on 59€ (hind ei sisalda töö- ega varuosi).

    Teenuse ajakulule võib lisanduda täiendav ooteaeg, sõltuvalt töö iseloomust.

    Tööaja broneerimiseks helista +372 6180099 või too seade salongi.

    iPhone akuvahetus alates 109€

    Aku vahetamine on mõeldud eelkõige inimestele, kes tunnevad, et nende telefoni aku eluiga on varasemaga võrreldes vähenenud. Liitium-ioon akude eluiga hakkab tuntavalt vähenema tavaliselt üle kahe aasta vanustel seadmetel.

    109€ hind järgmistele mudelitele: iPhone SE 2 ja SE 3

    129€ hind järgmistele mudelitele: iPhone X ja uuemad

    Hind sisaldab tööd ja originaalvaruosasid.

    iPhone ekraanivahetus 1 tunniga alates 325€

    Ekraanidele kehtib garantii 1 aasta.

    Hind sisaldab tööd ja originaalvaruosasid.

    MacBook korraline hooldus 59€

    Iga töötav asi vajab aegajalt hooldust ja puhastust. Tee oma Macile pai ja too seade hooldusesse.

    Korralise hoolduse käigus Sinu seade puhastatakse tolmust, kontrollitakse ja kõrvaldatakse pisemad tarkvaravead.

    iMac korraline hooldus 79€

    Iga töötav asi vajab aegajalt hooldust ja puhastust. Tee oma Macile pai ja too seade hooldusesse.

    Korralise hoolduse käigus Sinu seade puhastatakse tolmust, kontrollitakse ja kõrvaldatakse pisemad tarkvaravead.

    Seadme diagnostika 29€

    Rakendub siis, kui soovitakse teada seadme viga, kuid remonti ei teostata. Kui teostatakse ka remont, siis diagnostika tasu ei lisandu.

    Defekteerimisakt 25€

    Hindamisakt kindlustusele.

    Lihtsam tarkvaratöö / Mac OS paigaldus 39€

    Kergemate probleemide ja Mac OS taaspaigalduse puhuks.

    Andmete ülekandmine seadmete vahel 39€

    Andmete kopeerimine Mac OS taaspaigalduse puhul või ühest arvutist teise, kui kõvaketas on korras.

    Andmete päästmine alates 89€

    Andmete taastamine, kui kõvakettal või failisüsteemis on rikked. Täpsem pakkumine tehakse individuaalselt.

    Täpsema info saamiseks palun võta julgelt ühendust +372 6180099

  • 1. Mida kindlasti teha enne, kui tood seadme hooldusesse. Palun võta neid nõudeid arvesse.

    Enne hooldusesse toimetamist:

    • Tee tagavarakoopia
    • Lülita välja FMI (Find My iPhone). Vaata juhendit. iOS 17.3 uuendusegas tuli uus funktsioon Stolen Device Protection. Kui see funktsioon on aktiivne, siis FMI eemaldub tunni aja jooksul. Palume eemaldada Find My vähemalt tund enne hooldusesse tulemist. Rohkem infot: https://support.apple.com/en-us/HT212510.
    • Eemalda seadmelt kaitseklaasid ja katted.

    2. Ma ei asu Tallinnas, aga tahaksin seadme hooldusesse saata. Mis ma selleks tegema pean?

    Juhul, kui asud väljaspool Tallinnat, aitame lahendada Apple seadmete mured ilma eraldi selleks kohale tulemata.

    Kuidas?

    • Valige enda jaoks sobiv transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
    • Pakkige seade ja lisage juurde adressaat.
    • Lisage veakirjeldus paberil kaasa.
    • Teostame diagnostika ja remondipakkumise.
    • Teostame soovitud tööd ja saadame seadme Teile tagasi peale arve tasumist.

    Seadme saatmiskulud kannab saatja. Kullerteenuse hind on 9,90€ ning pakiautomaadi tasu 3,90€.
    Adressaat: Valge Klaar, Tartu mnt 50a, Tallinn 10115.

    Smartpostiga saates:

    Pakiautomaat: Sikupilli Kaubanduskeskus
    Telefoni number: 5131630
    Email: hooldus@valgeklaar.ee
    Kontaktisik: "Valge Klaar hooldus" või "Valge Klaar e-poe tagastus"
    Oluline on lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoninumber.
    Palume kasutada paki vormistamiseks veebilehte my.smartpost.ee


    Mida palume arvestada seadme saatmisel:

    • Palume arvestada, et saatmisel kulleri või Smartpostiga pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva.
    • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).
    • Hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.
    • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega.
    • NB! iMaci saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui iMac on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!


    3. Miks ma pean oma seadme x ajaks hooldusesse jätma, kuni varuosa saabub?

    Oleme Apple reeglite kohaselt kohustatud töö teostamise jooksul (st alates varuosa tellimisest kuni selle saabumise ning vahetamiseni) tagama seadme seisukorra muutumatuse, mistõttu peab seade hoolduskeskuses kuni varuosa saabumiseni viibima. Vajadusel saame pakkuda selleks ajaks asendusseadet, selle rent on 20€ iOS seadme puhul ning 40€ Mac’i puhul sõltumata perioodi pikkusest.

    4. Olen unustanud Apple ID parooli/kasutajanime. Kuidas ma selle taastada saan?

    Selliste küsimuste puhul aitab Teid Apple rahvusvaheline klienditugi. Nende number on 80 000 44 333 ning kõnemenüüst valige neljas ehk "muu" kategooria. Kategooria "iPhone'' valikul mängib ta Teile ette vaid lindistatud sõnumi, kus soovitab operaatori poole pöörduda, "muu" kategooria puhul ühendab Teid aga klienditeenindajaga, kes Teid aidata saab. NB! Suhtlus teenindajaga käib inglise keeles, kõne suundub Iirimaale. Hinnakiri on operaatoripõhine. Võimalusel otsige ka juba välja ostudokument või muu seadmega seotud dokument.

    5. Mu iPadil läks ekraan katki/aku on läbi. Kas seda saab vahetada?

    iPadile eraldi varuosi saada ei ole, st kulunud aku või purunenud ekraani puhul saame pakkuda vaid terve seadme vahetust. Hinnapakkumiseks tuleks seade juba hooldusesse toimetada.

    6. Mis tähendab "seadmevahetus’'?

    iPadi/iPhone puhul toimub remont seadme vahetuse teel, st vana seade saadetakse Apple’sse tagasi ning asemele tuleb uus, samasugune seade (karpi ja aksessuaare kaasa ei tule). Seadmevahetust teostatakse juhul, kui konkreetset varuosa ei ole võimalik eraldi vahetada või seade on sel määral kahjustunud, et selle remont ei ole võimalik. Sellisel juhul vahetatakse välja terve seadmemoodul. Seadmevahetusega remonditud seadet käsitletakse kui varuosa ning seega kehtib sellele ka Apple poolt 90-päevane garantii.

    7. Mu pritsmekindel/veekindel seade sai veekahjustuse. Kuidas see võimalik on ning miks seda garantii ei kata?

    Sõltumata sellest, et iPhone 7 (8/X) on piiratud aja jooksul veekindel (IP67 standardile vastav ehk 30 minutit kuni 1m sügavusel puhtas vees), ei ole vedelikukahjustus garantiikorras parandatav. See tuleneb osaliselt sellest, et seadmele rakendunud tingimusi ei ole võimalik tagantjärgi kontrollida ja lisaks seatakse IP67 standardid laborikatsete läbi, see tähendab puhta veega. Kui seade satub näiteks merevette (sool) või basseinivette (kloor ja teised kemikaalid), siis ei pruugi vedelikukindlus samadel tingimustel toimida. Samuti võib vedelikukindlus kaduda, kui seade võetakse kaasa sauna.


    8. Kuidas lülitada välja Find My iPhone funktsionaalsus, kui mu telefon ei käivitu?

    • Logi sisse oma Apple ID andmetega leheküljele www.icloud.com/find
    • Vali "Find iPhone" ning sealt omakorda ülevalt All My Devices menüüst seade, mida soovid kontolt eemaldada
    • Seejärel vali "Remove from Account"

    Veendu, et oled õige seadme eemaldanud õige konto küljest, st see, millega ka iPhone’sse sisse logitud olid. Samuti jälgi, et valid "Remove from account", mitte "Erase iPhone". Kui see ei õnnestu, palun pöördu Apple rahvusvahelise klienditoe poole.


    Venekeelne õpetus: https://support.apple.com/ru-ru/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud

  • Kas Sinu kahjustunud seade on kindlustatud? Kui jah, võta ette järgmised sammud:

    • Registreeri juhtum kindlustuspakkuja juures. Teata kahjust: Swedbank / Salva Kindlustus / PZU / ERGO
    • Selgita nende abil välja kindlustusakti number.
    • Tee oma andmetest tagavarakoopia ja iPhone puhul lülita välja Find My iPhone funktsionaalsus (Settings > iCoud > Find My iPhone). Vaata juhendit
    • Broneeri tööaeg veebis ja too seade Valge Klaari hooldusesse Tartu mnt. 50A. Ei asu Tallinnas? Saada seade meile kulleriga.
    • Lisainfo saamiseks võta meiega julgelt ühendust: +372 6180099
  • Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata. Asud väljaspool Tallinnat? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga. Kullerteenuse hind 9,90€ (ühel suunal).

    NB! iMaci saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui iMac on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!

    Kuidas?
    1. Anna oma soovist meilitsi märku ja saadame kulleri sulle koju. Kullerteenuse hind 9,90€.
    2. Paki seade turvaliselt, märgi üles nimi ja kontaktid.
    3. Oota kullerit ja anna pakk kullerile kontaktivabalt.
    4. Teostame seadmele diagnostika ja saadame Sulle remondipakkumise.
    5. Palume Sinult kinnitust, et pakkumine sobib ning vastavalt sellele tellime vajalikud varuosad.
    6. Teostame soovitud tööd ning peale arve tasumist saadame seadme Sulle tagasi kulleriga. Kullerteenuse hind 9,90€. Hooldustööle on võimalik ka ise järele tulla.

    Teenus toimib vaid Eesti piires!

    Palume arvestada seadme saatmisel
    • Palume arvestada, et hooldustöö teostamise aeg on kuni 3 tööpäeva.
    • Seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).
    • Hooldustöö soov ja veakirjelduse palume võimalikult täpselt kirja panna.
    • Hooldustöö saatmisega nõustute hooldustööde tingimustega. Tutvu tingimustega
    • Palume oma andmetest koopia teha. Mac varundamise õpetus / iPhone varundamise õpetus
    • Palume maha võtta Find My funktsiooni. Kui see on aktiivne ei saa me seadmele diagnostikat teostada. Find My iPhone õpetus / Find My Mac õpetus

    Helista +372 6180099 või kirjuta meile.

    Oma seadme kulleriga hooldusesse saatmiseks andke meile oma soovist teada meiliaadressil hooldus@valgeklaar.ee.

  • Vaata hooldustöö staatust

  • Apple remondiprogrammid