NB! Alates 01.11.2023 on Mustamäe tee 3a hooldus suletud. Hooldus asub ainult Tartu mnt 50a aadressil!
Eriti kiirete juhtumite lahendamiseks pakume eelisjärjekorra teenust, mille puhul alustame seadmega tegelemist koheselt.
Teenuse hind on 59€ (hind ei sisalda töö- ega varuosi).
Teenuse ajakulule võib lisanduda täiendav ooteaeg, sõltuvalt töö iseloomust.
Tööaja broneerimiseks helista +372 6180099 või too seade salongi.
Aku vahetamine on mõeldud eelkõige inimestele, kes tunnevad, et nende telefoni aku eluiga on varasemaga võrreldes vähenenud. Liitium-ioon akude eluiga hakkab tuntavalt vähenema tavaliselt üle kahe aasta vanustel seadmetel.
109€ hind järgmistele mudelitele: iPhone SE 2 ja SE 3
129€ hind järgmistele mudelitele: iPhone X ja uuemad
Hind sisaldab tööd ja originaalvaruosasid.
Ekraanidele kehtib garantii 1 aasta.
Hind sisaldab tööd ja originaalvaruosasid.
Iga töötav asi vajab aegajalt hooldust ja puhastust. Tee oma Macile pai ja too seade hooldusesse.
Korralise hoolduse käigus Sinu seade puhastatakse tolmust, kontrollitakse ja kõrvaldatakse pisemad tarkvaravead.
Iga töötav asi vajab aegajalt hooldust ja puhastust. Tee oma Macile pai ja too seade hooldusesse.
Korralise hoolduse käigus Sinu seade puhastatakse tolmust, kontrollitakse ja kõrvaldatakse pisemad tarkvaravead.
Rakendub siis, kui soovitakse teada seadme viga, kuid remonti ei teostata. Kui teostatakse ka remont, siis diagnostika tasu ei lisandu. Diagnostika iPhone'ile, iPadile ja Watchile 19.00 € ja Macile 29.00 €
Hindamisakt kindlustusele.
Kergemate probleemide ja Mac OS taaspaigalduse puhuks. iPhone'ile, iPadile ja Watchile tarkvaratöö 19.00 € ja Macile 39.00 €
Andmete kopeerimine Mac OS taaspaigalduse puhul või ühest arvutist teise, kui kõvaketas on korras.
Andmete taastamine, kui kõvakettal või failisüsteemis on rikked. Täpsem pakkumine tehakse individuaalselt.
Täpsema info saamiseks palun võta julgelt ühendust +372 6180099
1. Mida kindlasti teha enne, kui tood seadme hooldusesse. Palun võta neid nõudeid arvesse.
Enne hooldusesse toimetamist:
2. Ma ei asu Tallinnas, aga tahaksin seadme hooldusesse saata. Mis ma selleks tegema pean?
Juhul, kui asud väljaspool Tallinnat, aitame lahendada Apple seadmete mured ilma eraldi selleks kohale tulemata.
Kuidas?
Seadme saatmiskulud kannab saatja. Kullerteenuse hind on 9,90€ ning pakiautomaadi tasu 3,90€.
Adressaat: Valge Klaar, Tartu mnt 50a, Tallinn 10115.
Smartpostiga saates:
Pakiautomaat: Sikupilli Kaubanduskeskus
Telefoni number: 5131630
Email: hooldus@valgeklaar.ee
Kontaktisik: "Valge Klaar hooldus" või "Valge Klaar e-poe tagastus"
Oluline on lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoninumber.
Palume kasutada paki vormistamiseks veebilehte my.smartpost.ee
Mida palume arvestada seadme saatmisel:
NB! iMaci ja Studio Display'd saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui nad on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!
3. Miks ma pean oma seadme x ajaks hooldusesse jätma, kuni varuosa saabub?
Oleme Apple reeglite kohaselt kohustatud töö teostamise jooksul (st alates varuosa tellimisest kuni selle saabumise ning vahetamiseni) tagama seadme seisukorra muutumatuse, mistõttu peab seade hoolduskeskuses kuni varuosa saabumiseni viibima. Vajadusel saame pakkuda selleks ajaks asendusseadet, selle rent on 20€ iOS seadme puhul ning 40€ Mac’i puhul sõltumata perioodi pikkusest.
4. Olen unustanud Apple ID parooli/kasutajanime. Kuidas ma selle taastada saan?
Selliste küsimuste puhul aitab Teid Apple rahvusvaheline klienditugi. Nende number on 80 000 44 333 ning kõnemenüüst valige neljas ehk "muu" kategooria. Kategooria "iPhone'' valikul mängib ta Teile ette vaid lindistatud sõnumi, kus soovitab operaatori poole pöörduda, "muu" kategooria puhul ühendab Teid aga klienditeenindajaga, kes Teid aidata saab. NB! Suhtlus teenindajaga käib inglise keeles, kõne suundub Iirimaale. Hinnakiri on operaatoripõhine. Võimalusel otsige ka juba välja ostudokument või muu seadmega seotud dokument.
5. Mu iPadil läks ekraan katki/aku on läbi. Kas seda saab vahetada?
iPadile eraldi varuosi saada ei ole, st kulunud aku või purunenud ekraani puhul saame pakkuda vaid terve seadme vahetust. Hinnapakkumiseks tuleks seade juba hooldusesse toimetada.
6. Mis tähendab "seadmevahetus’'?
iPadi/iPhone puhul toimub remont seadme vahetuse teel, st vana seade saadetakse Apple’sse tagasi ning asemele tuleb uus, samasugune seade (karpi ja aksessuaare kaasa ei tule). Seadmevahetust teostatakse juhul, kui konkreetset varuosa ei ole võimalik eraldi vahetada või seade on sel määral kahjustunud, et selle remont ei ole võimalik. Sellisel juhul vahetatakse välja terve seadmemoodul. Seadmevahetusega remonditud seadet käsitletakse kui varuosa ning seega kehtib sellele ka Apple poolt 90-päevane garantii.
7. Mu pritsmekindel/veekindel seade sai veekahjustuse. Kuidas see võimalik on ning miks seda garantii ei kata?
Sõltumata sellest, et iPhone 7 (8/X) on piiratud aja jooksul veekindel (IP67 standardile vastav ehk 30 minutit kuni 1m sügavusel puhtas vees), ei ole vedelikukahjustus garantiikorras parandatav. See tuleneb osaliselt sellest, et seadmele rakendunud tingimusi ei ole võimalik tagantjärgi kontrollida ja lisaks seatakse IP67 standardid laborikatsete läbi, see tähendab puhta veega. Kui seade satub näiteks merevette (sool) või basseinivette (kloor ja teised kemikaalid), siis ei pruugi vedelikukindlus samadel tingimustel toimida. Samuti võib vedelikukindlus kaduda, kui seade võetakse kaasa sauna.
8. Kuidas lülitada välja Find My iPhone funktsionaalsus, kui mu telefon ei käivitu?
Veendu, et oled õige seadme eemaldanud õige konto küljest, st see, millega ka iPhone’sse sisse logitud olid. Samuti jälgi, et valid "Remove from account", mitte "Erase iPhone". Kui see ei õnnestu, palun pöördu Apple rahvusvahelise klienditoe poole.
Venekeelne õpetus: https://support.apple.com/ru-ru/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud
Kas Sinu kahjustunud seade on kindlustatud? Kui jah, võta ette järgmised sammud:
Aitame lahendada Sinu Apple hooldustööga seotud mured selleks kohale tulemata. Asud väljaspool Tallinnat? Või ei saa ise kohale tulla? Saada oma probleemne seade meile kulleriga. Kullerteenuse hind 9,90€ (ühel suunal).
NB! iMaci ja Studio Display'd saame kulleriga saatmise korral hooldusse võtta vaid siis, kui nad on originaalkarbis ja originaalkarp on komplektne (sh on alles pehmendused)!
Teenus toimib vaid Eesti piires!
Helista +372 6180099 või kirjuta meile.
NB! Sinu e-mailile tuleb kinnitus. Kui kinnitust ei saabi, siis palume võtta ühendust hooldus@valgeklaar.ee