Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Müük: +372 6013730 | Hooldus: +372 6180099

Ostukorvis pole tooteid.

Hoolduse tingimused

Valge Klaar on alates 2014 märts Apple ametlik garantii -ja hoolduspartner. Teostame garantiitöid kõikidele Apple poolt müüdavatele toodetele. Meie hoolduskeskus läbib regulaarselt Apple tingimustele vastavuse kontrolli ning kõik meie tehnikud on tunnustatud Apple sertifikaatidega.

Hoolduse lubadused:

Alustame Teie hooldustöö teostamist järjekorra alusel, enamasti järgmise tööpäeva jooksul. Teostame diagnoosi ja seejärel hinnapakkumise. Remondi ajakulu sõltub konkreetse töö iseloomust.

Palume arvestada remondi teostamiseks aega 3-5 tööpäeva. Garantiiliste iPhone seadmete remondiaeg on hetkel 7-10 tööpäeva. Töö teostamine sõltub hetke tööde järjekorrast ja varuosa tarneajast.

Broneerides hoolduse aja, on võimalik seadme remondiaega kohati vähendada. Mõned tööd saame teostada ka ootetööna, ilma, et seadet peaks ära andma, see aga sõltub täielikult seadmel esinevast veast.
Eritasu eest on võimalik kokku leppida ka kiirtöö, mis tähendab, et seadme remondiga alustatakse kohe. Kiirtöö puhul tuleks arvestada ka sellega, et kuigi seadme remondi/diagnoosiga alustatakse kohe, ei pruugi vea kõrvaldamine olla koheselt võimalik.

Mida teha enne seadme hooldusesse toomist.

iPhone/iPad:
• Varu aega või lepi sobiv aeg kokku
• Tee varukoopia
• Logi välja icloud kontost, võimalusel tühjenda telefon
• Võta maha “Find my iPhone” funktsioon
• Otsusta kas vajad asendustelefoni ja teavita sellest kindlasti teenindajat(ühekordne tasu 20€).

Mac arvuti:
• Varu aega või lepi sobiv aeg kokku
• Tee varukoopia
• Varuosa hinnapakkumise saad teada ka kohale tulemata – vajalik seerianumber ja täpne soov.
• Remondi hinnapakkumise ja diagnostika koostamiseks vajalik seade hooldusesse jätta.

 

Hoolduse täpsed tingimused 

Apple garantiitingimused

Hoolduse teenused

Broneeri hoolduse aeg